قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی

عناوین محتوا

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل شاید یکی از بزرگترین دغدغه‌ها و مشکل ترین موارد برای کسب و کارهایی است که میخواهند به فضای مجازی ورود کنند و از این طریق به کار خود رونق ببخشند. اما هیچ سایتی نیست که یک شبه به این هدف رسیده باشد و لازمه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی، رعایت اصول و یا کمک گرفتن از یک تیم متخصص سئو میباشد.  در این مقاله قصد داریم ابتدا سوالات متداول برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را پاسخ دهیم و سپس راه‌هایی که میتوان از طریق آن به این مهم دست یافت را معرفی کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

چرا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی مهم است؟

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل معیار بسیار مهمی برای رشد محسوب می‌شود. چرا که هرچه رتبه شما در گوگل بالاتر باشد ترافیک سایت شما افزایش میابد و در نتیجه کاربران بیشتری وارد سایت شما می‌شود.  ضرورت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل آنجایی مشخص میشود که اکثر کاربران وقتی عبارتی را جستجو میکنند در همان صفحه اول گوگل پاسخ خود را دریافت میکنند و به ندرت به صفحه دوم و سوم مراجعه میکنند. قرار گرفتن در صفحه اول به معنای بالاتر بودن میزان کلیک سایت شما است.

این یک واقعیت شناخته شده است که صفحه اول Google بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص می دهد ، اما آیا می دانید در نتایج کلیک در نتایج بالا و پایین صفحه اول گوگل نیز تفاوت قابل توجهی وجود دارد؟ یک مطالعه، نرخ کلیک کاربران در گوگل را به شکل زیر نشان می دهد:

  • نتیجه اول: 36.4٪ نرخ کلیک
  • نتیجه دوم: 12.5٪ نرخ کلیک
  • نتیجه سوم: 9.5٪ نرخ کلیک

این موضوع بیش از قبل اهمیت کسب رتبه بالا در گوگل و اهمیت سئو سایت را به ما یادآوری میکند.

♦◊♦◊♦

سوالات متداول برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی

قرار گرفتن در صفه اول گوگل چقدر هزینه دارد؟

هزینه‌ای که برای کسب رتبه در صفحه اول گوگل نیاز است، بستگی به کلمات کلیدی و میزان رقابت و سختی کلمات دارد. همچنین سایت شما و حوزه کاری شما تاثیر زیادی در هزینه‌ها دارد. به عنوان مثال قطعا هزینه سئو سایتی مانند دیجی کالا بسیار بالاتر از سایتی است که در یک حوزه خاص و محدود کار میکند. به طور کلی متخصصین سئو نیز با روش‌های متفاوتی سایت را در گوگل بالا می‌آورند ولی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و صرفه جویی در هزینه‌ها بهتر است به دنبال افراد با تجربه و با سابقه‌تر بروید زیرا آنها به دلیل اشنایی با تمامی زوایای سئو میتوانند هزینه‌های شما را کاهش دهند.

برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی چقدر زمان لازم است؟

پاسخ این سوال نیز با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. عواملی مانند کلمات کلیدی انتخابی، میزان فعالیت رقبا، و میزان و کیفیت محتوای تولید شده توسط شما در مقایسه با رقبا، استفاده نکردن از روش‌های فیک و سیاه و میزان فعالیت شما و…. میتواند زمانی که برای قرار گرفتن د رصفحه اول گوگل نیاز است را تعیین کند.

رتبه یک گوگل

ایا هر ساتی می تواند در رتبه اول گوگل قرار بگیرد؟

این کار برای هر سایتی با هر ویژگی امکان پذیر است اما نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد.

چگونه سایت ما می تواند در صفحه اول گوگل تضمینی قرار بگیرد؟

به طور کلی دو راه برای کسب این رتبه وجود دارد. راه اول این است که خودتان آموزش ببینید و رتبه سایت خود را بهبود دهید. لازم به ذکر است که این کار هزینه و زمان زیادی از شما میگیرد ولی در صورتی که قصد انجام این کار را دارید، حتما برای بهبود سایت خود مشاوره سئو دریافت کنید تا با مشکل مواجه نشوید. راه دوم سپردن این کار به یک تیم سئو حرفه‌ای و باتجربه است. برای این کار وانتخاب یک تیم متخصص حتما سوابق شرکت و میزان مسئولیت‌پذیری آنها را مدنظر قرار دهید. 

مزایای سئو برای کسب رتبه در صفحه اول گوگل

برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل دو راه وجود دارد.

  • اولین روش استفاده از تبلیغات گوگل یا AdWords است
  • دومین روش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو است.

سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این است که چرا باید از سئو سایت به عنوان راه‌حل اصلی استفاده کنیم. پاسخ این است که رتبه‌ای که با استفاده از تبلیغات گوگل کسب می‌شود کوتاه مدت است ولی سئو یک راهکار طولانی مدت است. به علاوه با توجه به هزینه‌های بالایی که گوگل ادز با توجه به قیمت دلار دارد، شاید استفاده از ان برای همه کلمات مقرون به صرفه نباشد. از مزایای استفاده از سئو این است که صرفه اقتصادی و هزینه کم در مقایسه با تبلیغات گوگل دارد.

همچنین در صورتی که شما به طور طبیعی در صقحه اول گوگل قرار گیرید به این راحتی جایگاه خود را از دست نمیدهید. به علاوه در صورتی که با استفاده از سئو در یک کلمه رتبه کسب کنید بر دیگر کلمات کلیدی هم تاثیر مثبت خواهد داشت در صورتی که با تبلیغات گوگل فقط در همان کلمه رتبه کسب میکنید.

صفحه اول گوگل

5 راه برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی

به طور کلی به عمل همسو سازی سایت شما با الگوریتم‌های موتور جستجو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، سئو گفته می‌شود. به طور کلی برای سئو یک سایت مجموعه‌ای از عوامل مانند انتخاب کلمات کلیدی، استراتژی سئو و به طور کلی سئو داخلی، سئو تکنیکال و سئو خارجی تاثیرگذار است ولی در اینجا به بررسی بعضی از راه‌های کمک کننده میپردازیم.  برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با استفاده از گوگل راه‌های زیادی وجود دارد که در اینجا 5 مورد از نکاتی که باید رعایت کرد را با هم مرور میکنیم.

  • از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید.

استفاده از کلمات کلیدی Long Tail یا دم دراز میتواند یکی از استراتژی‌های سئویی شما برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باشد این روش به خصوص زمانی که در کلمه کلیدی هدف شما رقابت بالا و سختی بالایی دارد میتواند یکی از راه حل‌های شما باشد.  هرچه کلمه کلیدی ما طولانی‌تر باشد، نرخ کلیک بالاتری دریافت میکند و کلمات کلیدی طولانی نرخ تبدیل بهتری دارند. بعلاوه کلمات کلیدی چندواژه ای به شما کمک میکند در کلیدواژه های تک کلمه ای هم جایگاه بگیرید این کلمات با دسته بندی آسانتر، وقت و هزینه کمتری را دربرمیگرند برای مثال آمازون حدود 57% محصولات خود را با کلمات کلیدی دم بلند به فروش میرساند.

  • بین صفحه وبسایت با هدف جستجو هماهنگی ایجاد کنید.

موضوعی که بسیاری از افراد به آن توجه نمیکنند توجه به هدف جستجو کاربر است. وجود هماهنگی در این مورد میتواند باعث نگه داشتن کاربر در سایت و در نتیجه افزایش رتبه سایت شما می‌شود. پس این نکته میتواند در قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تاثیرگذار باشد.

  • محتوای بیشتر و باکیفیت‌تر نسبت به رقبا تولید کنید.

استفاده از کلمات کلیدی طولانی به این معناست که شما مجبور خواهید بود محتوای بسیار بیشتری ایجاد کنید.طبیعی است که اگر مطالب بیشتری بنویسید ، در رتبه بندی در صفحه اول Google نتیجه بهتری خواهید گرفت. هرچه بیشتر بنویسید، صفحات بیشتری از سایت شما در صفحه اول گوگل قرار میگیرد و میزان بازدید سایت شما بیشتر می شود. علاوه بر این ، شما همچنین باید محتوای خود را بهینه کنید تا بالاترین CTR ممکن را تولید کنید. چرا؟

زیرا بهینه سازی عناوین و توضیحات متا برای جستجوگران می تواند منجر به افزایش 10 درصدی CTR شود و افزایش CTR به این معنی است که شما در حال رسیدن به رتبه بالاتر هستید. محتوای بیشتر و با کیفیت‌تر سبب میشود شانس قرار گرفتن در صفحه اول گوگل افزایش یابد.

سئو سایت انگلیسی

  • محتواهایی با عناوین ترغیب کننده تولید کنید.

از جمله مهم‌ترین بخش‌های محتوای شما، عناوینی است که برای آن‌ها انتخاب میکنیم. این عامل علاوه بر افزایش نرخ کلیک سایت شما سبب می‌شود به علاوه کاربر با خواندن آن عنوان یا ترغیب به ماندن در آن صفحه و مطالعه مطلب شما می‌کند و یا احتمال می‌دهد متن موردنظر برایش کارایی و جذابیتی ندارد و به سرعت صفحه را ترک می‌کند. در نتیجه رعایت این نکته در قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تاثیرگذار خواهد بود.

  • اینکه از یک متخصص سئو استفاده کنید. 

بهینه سازی سئو و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، دستورالعمل ها و فاکتورهای بسیار زیادی را شامل می شود. که در اینجا فقط بخشی از آن را توضیح دادیم. یادگیری سئو و موارد ذکر شده پیچیده نیست، ولی برای دستیابی به نتایج بهتر و دیده شدن سریع تر وب سایت خود بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.  متخصص سئو با آنالیز سایت های مختلف، روش ها و متدهایی را جهت ارتقای سئوی سایت می دانند که شما می توانید با بهره گیری از تجربیات کافی متخصصین به صفحات نخست گوگل راه پیدا کنید.

یک پیشنهاد تضمین شده برای قرارگرفتن در صفحه اول گوگل

برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی میتواند از خدمات سئو سایت، سئو اینجا استفاده کنید. ما بصورت کامل سایت شما را آنالیز کرده و مشکلات موجود را بررسی می کنیم 

سمیرا حسن آبادیمشاهده نوشته ها

وقتی دست های یک پیانیست روی پیانو قرار میگیرد یک قطعه موسیقی دل نشین می سازد. مدیر محتوا هم کافی است دست به صفحه کلید شود. متن شاهکاری خلق می کند تا بر دل همگان نشیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت سئوسفارش سئوتماس با سئواینجا