طراحی-سایت-گردشگری

عناوین محتوا

در فصل تابستان که بهترین فصل برای سفر میباشد، بسیاری از مسافران سفر‌های کوتاه مدت را ترجیح می‌دهند و در نتیجه تعداد سفارش برای سفر‌های کوتاه مدت شدت بیشتری خواهد داشت. موضوعی که شرکت‌های مسافرتی باید در این میان به آن در طراحی سایت گردشگری توجه کنند، ریسپانسیو بودن ظاهر وب سایت، برای کاربران با دستگاه‌های مختلف است. تا بتوانند تجربه کاربری از گشت و گذار در وب سایت و خرید پکیج‌های گردشگری داشته باشند.که این نکته از اهمیت بالایی در طراحی سایت گردشگری میباشد.

امروزه آسان ترین راه برای پیدا کردن نیاز خود و همچنین امن ترین راه، جستجو در گوگل می باشد، آیا به دنبال روش جدید برای جذب مشتری میباشید؟ جوابی بجز بله نمیشنوید!

با توجه به رقابت در کسب کار ها داشتن یک سایت خوب حائز اهمیت است، در این مقاله به یکی از پر مخاطب ترین آنها، یعنی طراحی سایت گردشگری به طور کامل میپردازیم.

هدف سایتهای گردشگری معرفی مکان های تفریحی، تاریخی و طبیعت بکر برای گردشگران است. در این سایتها همچنین به معرفی هتل ها، امکانات و هزینه اقامت در آنها (و لینک به سایت هتل ) نیز پرداخته می شود.

اطلاعات ارائه شده باید جامع، کامل و شفاف باشد تا کاربر بتواند به راحتی تصمیم بگیرد. مثلا هتل چقدر با مرکز شهر فاصله دارد یا دارای wifi رایگان هست یا نه؛ در طراحی این سایتها UI/UX (واسط کاربری و تجربه کاربری) باید بخوبی پیاده سازی شود تا کاربر براحتی و با دسته بندی مشخص بتواند آنچه به دنبالش هست، بیابد.هزینه-طراحی-سایت-گردشگری

چند ویژگی مهم طراحی سایت گردشگری

طراحی وب سایت واکنش گرا (responsive)

در دنیای دیجیتال امروز طراحی سایت گردشگری و نگهداری یک وب سایت ریسپانسیو کار دشواری نیست، این طراحی در واقع سرمایه گذاری‌ای کم هزینه است که شرکت‌های مسافرتی که اقدامی برای داشتنش نمی‌کنند مقصر‌اند. وب سایت واکنش‌گرا، فرصت تجربه کار با وب‌سایتی زیباتر و یکپارچه‌تر را در دستگاه‌های همراهی مانند گوشی‌های همراه هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ به کاربران سایت می‌دهند.

این دستگاه‌های هوشمند عامل اصلی درگیری و جهت‌یابی راحت کاربران در سایت هستند و تاکید خود را بیشتر بر روی محصول و خدمت ارائه شده مورد نیاز می‌گذارند تا بر روی خود وب سایت. به بیان ساده، کاربر سایت شما نباید مشکلی برای جستجوی تورها، هتل‌ها و پرواز یا رزرو آنلاین آن‌ها داشته باشد و کار با سایت شما آنقدر آسان باشد که کاربر به استفاده مجدد از سایت شما فکر کند.

جستجوی پیش بینی شده

امروزه مخاطبان در طراحی سایت گردشگری، سرعت و کارایی میخواهند و جستجوهای پیش‌بینی شده قطعه بزرگی از این پازل است. جستجوی پیش‌بینی شده به این معنا است که کاربر بتواند به محض ورود یک حرف، پیش‌بینی از جستجوی کامل خود را مشاهده کند. در حالی که جستجوی پیش بینی شده تنها تعدادی از کلیدواژه‌های جستجو شوند توسط مسافران را ذخیره میکند، سطح راحتی بالای آن منجر به بازگشت دوباره کاربران به سایت شما برای رزروهای احتمالی آینده می‌شود.

مخصوصا زمانی که وب‌سایت یک آژانس مسافرتی را در بستر موبایل نمایش داده می‌شود، ظرفیت‌های جستجوی پیش‌بینی شده خرید مسافران را راحت می‌کند و این را یادآوری می‌کند که شرکت مسافرتی به صورتی پایدار و مطابق با انتظارات تکنولوژی امروز اداره می‌شود.

تصاویر باکیفیت و زیبا گردشگری

در صنعت گردشگری، مشتریان به دلیل محتوا و محصولات با وب‌سایت های گردشگری درگیر می‌شوند، اما برای خدمات جانبی که ارائه می‌شود مجددا به سایت باز می‌گردند. در طراحی سایت گردشگری استفاده از تصاویر، عکس‌ها و سایر عناصر بصری جالب، مشتریان را تشویق می‌کند و منجر به ایجاد سطح مشخصی از وفاداری در برند می‌شود، مخصوصا اگر وب‌سایت بر بخش مشخصی از بازار برندینگ داشته باشد.

طراحی-سایت-توریستی-و-گردشگری

ادغام با نقشه گوگل

ترکیب با نقشه گوگل در طراحی سایت گردشگری، یافتن مناطق و سرگرمی‌هایی که در مقصد وجود دارد را برای مسافران راحت‌تر می‌کند که این احتمال بالقوه رزروهای بیشتر را فراهم می‌کند. برای مثال، تصور کنید مشتری در جستجوی هتلی برای رزرو است و قصد دارد از نقشه گوگل هم برای مکان‌یابی بهتر استفاده کند، که در همین حین از طریق گوگل مپ تور فرهنگی یک روزه را در فاصله‌ای کوتاه از هتل خودش پیدا می‌کند. این عمل می‌تواند عاملی پیش برنده برای هتلی که مشتری انتخابش می‌کند باشد.

همانطور که قابل مشاهده است، وب سایت‌های مسافرتی امروزه فراتر از تنها یک صفحه ساده HTML ، با روش های پرداختی ساده و اطلاعات و محتوای ناواضح هستند. در عوض وب‌سایت گردشگری باید به عنوان بازوی قدرتمند مدل بیزینسی شرکت‌های مسافرتی باشد. شرکت‌های مسافرتی باید به وب‌سایت خود به عنوان ابزاری فراتر از ابزار تبلیغاتی اینترنتی نگاه کنند.

نماد اعتماد الکترونیکی

برای داشتن یک وب سایت گردشگری حتما لازم نیست یک آژانس مسافرتی داشته باشید . برخی آژانس های مسافرتی سایت ندارند و شما می توانید با قرار دادن امکان فروش آنلاین در سایت و یا تبلیغ آژانس های مسافرتی ، تورها و تورهای لحظه آخری با قیمت کمتر همکاری خود را با آنها را افزایش دهید و از این طریق درآمد کسب کنید .

این نکته را هم در نظر داشته باشید که، چنانچه می خواهید در طراحی سایت گردشگری خود فروش آنلاین داشته باشید ، باید نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کنید.

طراحی-سایت-گردشگری

اهمیت سئو سایت در طراحی سایت گردشگری

رقابت در سایتهای گردشگری بسیار بالاست ، با جستجوی یک مقصد هزاران صفحه بازگردانده می شوند .برای دیده شدن و افزایش فروش ، یک طراحی حرفه ای و کاربر پسند به تنهایی کافی نیست ، ابتدا باید سایت شما در نتایج جستجو دیده شود تا پس از آن برتری هایش نظر مخاطب را جلب نماید.

بنابراین برای کسب برتری و رتبه در صفحه اول لازم است سئو سایت فنی و سئو محتوایی را در کنار هم داشته باشید. همانطور که در بالا اشاره کردیم ، سئو سایت گردشگری از مرحله طراحی سایت گردشگری شروع می شود و بعد از آن با سئو محتوایی ادامه می یابد. داشتن استراتژی تولید محتوا درست به موفقیت شما کمک شایانی می کند.

در راستای دیجیتال مارکتینگ ، برندینگ و استراتژی تولید محتوای هدفمند، در صورت نیاز شما میتوانید مشاوره رایگان با تیم سئواینجا دریافت کنید.

طراحی سایت گردشگری با سئواینجا، تیم ما در زمینه های طراحی و پشتیبانی سایت ، تولید محتوا ، سئو سایت، طراحی اپلیکیشن و بازاریابی دیجیتال در کلان شهر تهران، مشغول فعالیت است. ما با استفاده از تکنیک های روز طراحی سایت، سئو سایت مطابق با آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل و طراحی با سرعت بالاتر به ارائه خدمات متمایز در حوزه وب می پردازیم.

سمیرا حسن آبادیمشاهده نوشته ها

وقتی دست های یک پیانیست روی پیانو قرار میگیرد یک قطعه موسیقی دل نشین می سازد. مدیر محتوا هم کافی است دست به صفحه کلید شود. متن شاهکاری خلق می کند تا بر دل همگان نشیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت سئوسفارش سئوتماس با سئواینجا