سئو سایت پزشکی

عناوین محتوا

امروز سئو سایت پزشکی و خدمات زیبایی جایگاه ویژه و مهمی برای دارندگان این سایت ها پیدا کرده است. چرا که اولین مرجع پرسش و پاسخ و تحقیق درباره عمل های زیبایی و به طور کلی پزشکی برای مردم گوگل است و این موضوعی است که بر هیچ کسی پوشیده نیست.

حال دارندگان این سایت ها با سرمایه گذاری بر روی سئو سایت پزشکی خود میتوانند به چند مزیت بزرگ دست یابند. از جمله این مزایا می توان به کسب ترافیک ارگانیک، کمک به بهبود برند سازی نام کلینیک یا دکتر متخصص، کمک به کسب اعتبار و اعتماد مردم از طریق دیده شدن و در نهایت کمک به جذب بیماران بیشتر می شود.

چه کسانی به سئو سایت پزشکی نیاز دارند؟

منظور ما در اینجا از سایت پزشکی تنها سایت های مربوط به جراحی زیبایی نیست بلکه شامل:

  •  کلینیک های دندانپزشکی.
  • کلینیک های کاشت مو.
  •  لیزر موهای زائد.
  • کلینیک های طب سنتی.
  • کلینیک های ارائه دهنده ماساژ و خدمات ارائه دهنده فیشیال.
  • و همه کلینیک های ارائه دهنده خدمات زیبای است.

در حقیقت سئو سایت روی همه این سایت ها تاثیرگذار و مفید خواهد بود.

چرا به جای سئو از تبلیغات استفاده نکنم؟

چرا باید از سئو استفاده کنیم بجای تبلیغات؟

طبق تحقیقات انجام شده هیچ نوع تبلیغاتی اعم از تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات چاپی و مانند این ها به اندازه سرمایه گذاری روی خدمات سئو سایت بازگشت سرمایه نخواهد داشت و مفید نخواهد بود.

بعضی از پزشکان یا صاحبان کلینیک های زیبایی تصور می کنند که با وجود تبلیغات کلیکی و یا انواع دیگر که در مدت زمان خوبی فروش ایجاد میکنند چرا باید برای سئو سایت پزشکی خود باید هزینه اضافی بپردازم؟

در جواب این افراد می توان گفت که سئو یک استراتژی بلند مدت برای کسب و کار شما محسوب میشود و با یکبار سرمایه گذاری تا همیشه می توان از مزایای آن استفاده کرد در صورتی که تبلیغات فقط تا زمانی بازدهی دارد که شما تبلیغ فعالی داشته باشد و برای همیشه باقی نخواهند ماند.

در حقیقت سئو نوعی تبلیغ رایگان برای شما محسوب می شود گوگل آن را برای شما انجام میدهد.

مهم ترین نکته در سئو سایت پزشکی الگوریتم E.A.T

بعضی ها بر این باورند که الگوریتم ایت (eat) یک الگورتیم نبوده و نمی تواند آن را در دسته آن ها قرار داد. دلیل آن هم این است رفتار آن شبیه به بقیه الگوریتم های گوگل نمی باشد.

الگوریتم EAT چیست؟

این الگوریتم مخفف 3 کلمه تخصص، اقتدار و اعتماد است، یا به زبان خارجی Expertise ،Authoritativeness ،Trustworthiness و کلمه YMYL مخفف عبارت Your Money or Your Life بوده و اصطلاحی است که گوگل برای صفحاتی به کار می‌برد که می‌توانند به طور بالقوه بر خوشبختی، سلامت، ثبات مالی یا ایمنی کاربران تاثیر بگذارد.

الگوریتم EAT در سئو سایت پزشکی

در واقع این بروزرسانی تاثیر زیادی بر سایت‌ها و صفحاتی داشت که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. بعضی از وبمستران تغییرات بسیار زیادی را در ترافیک سایت خود مشاهده کردند در حقیقت این الگوریتم روی اعتبار سنجی سایت هایی که به سلامت، زمان یا پول مردم مرتبط است حساسیت نشان میدهد. پس روی محتوای سایت خود باید به شدت حساس باشید تا سئو سایت پزشکی شما به خوبی بهبود یابد.

در سئو سایت پزشکی به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

  • در سایت خود از عکس های مناسب استفاده کنید

منظور از عکس های مناسب عکس هایی با کیفیت بالا و حجم کم است به طوری که سرعت سایت شما را کاهش ندهد.

می توانید رزومه متخصصین خود به همراه عکس و در صورت امکان نمونه کار ها را در سایت خود قرار دهید، چرا که بسیاری از بازدیدکنندگان به دنبال نمونه کار و در حقیقت نتیجه عمل یا خدمت دریافتی هستند.

  • از کدهای اسکیما در سایت خود استفاده کنید

کدهای اسکیما در حقیقت ابزاری هستند برای درک بیشتر ربات های گوگل از محتوای شما و سایت شماست. استفاده از آنها می تواند شما را در نتایج بیشتری نمایش داده و ورودی بیشتری را کسب کنید.

  • وبسایت شما باید برای همه دستگاه ها بهینه و ریسپانسیو باشد

چرا که یکی از عواملی که گوگل توجه بسیاری به آن می کند این است که هر مخاطبی با هر دستگاهی که در اختیار دارد اعم از موبایل، تبلت و دسکتاپ بتواند به سادگی به سایت شما دسترسی داشته باشد و از آن استفاده کند.

تاثیر رسپانسیو بودن در سئو سایت

  • کسب و کار خود را در گوگل مای بیزینس ثبت کنید

این کار به سئو محلی شما کمک شایانی می کند. سئو محلی قابلیتی است که شما میتوانید کسب و کارهای نزدیک محل خود را به راحتی پیدا کنید.

  • کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت کنید

این کار هم علاوه به کمک به سئو محلی به شما کمک میکند که لوکیشن محل کسب و کار شما در نتایج گوگل بالا بیاید.

  • در سایت خود یک بلاگ مخصوص درست کنید

وبلاگ شما می تواند شامل خبرهای جدید حوزه تخصصی تان یا راهکار ها و و مشکلات این حوزه باشد و از طریق همین وبلاگ می توانید ورودی گوگل داشته باشید.

جمع بندی

با توجه به نکات مربوط به سئو سیات های پزشکی، شما می توانید برای اطلاعات یا مشاوره در مورد سئو سایت پزشکی خود به طور 24 ساعته با مشاوران سئو اینجا مشورت کرده تا بتوانید بهترین تصمیم ها را برای سایت خود اتخاذ کرده و از رقبای خود پیشی بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت سئوسفارش سئوتماس با سئواینجا