عناوین محتوا

یکی از ایده‌هایی که با گسترش اینترنت در روزه‌های نخست آن مطرح شد طراحی سایت آگهی بود. طراحی سایت آگهی می‌تواند با رویکردها و اهداف مختلفی انجام پذیرد. ممکن است شما سایتی را برای خرید و فروش لوازم دست دوم کاربران طراحی کنید. یا محلی برای اهداف تخصصی‌‌تر و بازاریابی کسب و کار به کسب و کار b2b در نظر داشته باشید.

نمونه‌های طراحی سایت آگهی موفق واستراتژی‌های آنان

برای هر یک از این رویکردها می‌توان مثال‌های متعددی از طراحی سایت آگهی موفق در ایران و جهان را معرفی کرد. در این میان سایت‌های آگهی خرده‌فروشی توانستند بیشترین موفقیت‌ها و درآمد را کسب کنند. ای‌بی و آمازون در روزهای نخست چنین هدفی را دنبال کردند. این ایده چنان سود‌دهی‌ای برای آنان داشت که ای‌بی موفق شد در سال‌های پیش روی خود به عنوان یکی از پراقبال‌ترین استارت‌آپ‌هایی که تا کنون پا به عرصه‌ی فعالیت گذاشته، نام خود را در صفحات تاریخ اینترنت ثبت کند. ای‌بی با درآمدهای که از طراحی سایت آگهی خود به دست آورد توانست پی‌پال را خریداری و از حباب دات.کام وال‌استریت نیز زنده بیرون بیاید.

 برای معرفی موفقیت‌های آمازون نیز نیازی به تفاصیل نیست. در ایالات متحده لطیفه‌ای درباره‌ی ثروت جف بزوس مؤسس آمازون بر سر زبان هاست که می‌گوید بزوس آن قدر ثروتمند است که با وجود طلاق از همسرش همچنان ثروتمندترین مرد ایالات متحده است.

در ایران نیز سایت‌های دیوار و شیپور نمونه‌هایی از موفق‌ترین تلاش‌ها برای طراحی سایت آگهی هستند.البته در کنار آنان باید به سایت‌هایی مانند ۷۰۲۰ یا جارزنی هم اشاره کرد.

سفارش طراحی سایت آگهی

واضح است که با وجود چنین رقبای قدری، ورود به عرصه‌ی طراحی سایت آگهی خرده‌فروشی ریسک زیادی را در پی خواهد داشت و پشتیبانی مالی و فنی قدرتمندی را طلب می‌کند. البته همیشه نیاز نیست به بزرگترین رقیب در بازار رقابت کنید تا بتوانید به موفقیت دست یابید. یکی از استراتژی‌های بازاریابی در دنیای مدرن مارکتینگ محاصره‌ی بازار و گسترش آن به افق‌های جدید‌تر است. سایت‌هایی مانند پونیشا چنین رویکردی را دنبال می‌کنند. پونیشا یک وب سایت تخصصی برای آگهی‌های فری‌لنسری است.

همنین راه‌کارهای دیگری نیز برای تدوین استراتژی و طراحی سایت آگهی وجود دارد. برخی استارت‌ آپ‌های موفق فعالیت خود را متمرکز به حوزه‌ی کاریابی و استخدام نموده‌‌اند. این وب سایت‌ها در طول زمان به چنان موفقیتی دست یافتند که داشتن پروفایل در آنان مبدل به یک الزام در حوزه‌ی فعالیت حرفه‌ای گردید. نمونه‌ی برجسته‌ی خارجی این وب سایت‌ها ایندیددات کامو نمونه‌ی داخیآن سایت‌هایی مانند ایران تلنت و جابینجا هستند.

همان طور که ملاحظه می‌کنید نمی‌توان راهی یکتا و استراتژی واحدی را برای طراحی سایت آگهی در نظر گرفت. ممکن است هر کسی با کشف نیازهای جدید در جامعه و ظرفیت‌های دنیای دیجیتال عرصه‌ای جدید برای فعالیت کشف کند. در حال حاضر علاوه بر سایت‌های فوق، سایت‌هایی برای آگهی در حوزه‌ی فروش عمده‌ی محصولات و بازاریابی صنعتی و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. اما سؤالی که باید بپرسیم این است که طراحی سایت آگهی خود باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

معیارهای طراحی سایت آگهی موفق

باید گفت که در طراحی سایت آگهی و هر گونه سایت دیگر، می‌توان معیارهای فنی را در دو حیطه‌ی فرانت‌اند و بک‌اند بررسی نمود. هر یک از این عناصر در موفقیت این سایت در آینده نقش به سزایی را ایفا خواهند کرد.

سفارش طراحی سایت آگهی در تهرانطراحی سایت آگهی فرانت‌اند

فرانت‌اند اصطلاحی است که به معنی سمت «رویی» سایت (یا اپلیکیشن) بوده و کاربران با آن تعامل دارند. در فرانت‌اند به جز خصیصه‌های عملکردی، موضوعاتی مانند تجربه‌ی کاربری و یا UI/UX نیز مطرح می‌گردند.

منظور از موارد اخیر، سهولت در استفاده از امکانات عرضه شده توسط ما است. در طراحی سایت آگهی باید کاربر بتواند به راحتی برای استفاده از امکانات ما حساب کاربری ساخته و آگهی خود را درج کند. ساختار وب سایت باید منطقی و ساده و قابل درک باشد تا بتوان به راحتی از طرز کار سر درآورد. به یاد داشته باشید که برای جلب نظر مشتری و کاربر بالقوه‌ی خود مدت زمان کوتاهی را در اختیار دارید و اگر موفق نشوید در این فرصت توجه وی را جلب کنید و احتمالا وب سایت شما را ترک خواهد نمود.

 البته مواردی چون احراز هویت و ایجاد بستری امن برای مشتریان آگهی‌ها هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در کنار این موضوع حفاظت از اطلاعات خصوصی کاربران که در اختیار سایت قرار می‌گیرد نیز حائز اهمیت بسیاری است؛ اما پرداخت به جزئیات آن موضوع از حوصله‌ی این یادداشت خارج است.

همچنین باید برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی وب سایت نیز تمهیداتی را در نظر گرفت. تعبیه‌ی دکمه‌هایی در زیر هر آگهی برای به اشتراک گذاری سریع در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفت. به طورکلی فرانت‌اند می‌تواند نقش به سزایی را برای کمک به فرآیندهای بازاریابی شما ایفا کند.

شرکت طراحی سایت آگهیاز دیگر موضوعاتی که می‌توان در طراحی سایت آگهی فرانت‌اند به آن اشاره نمود، سرعت مناسب سایت و در کنار آن، ریسپانسیو بودن آن است. اگر وب سایت شما از کدنویسی‌های زبان‌های نشانه‌گذاری استفاده می‌کند باید تا حد امکان از استفاده کدهای css سنگین غیرضروری و موارد مشابه خودداری نمود. همچنین باید وب سایتی که طراحی می‌کنید در مرورگرها و دیوایس‌های گوناگون به خوبی بارگذاری شود. البته اگر از سامانه‌های CMS استفاده می کنید می‌توانید از حسن عملکرد بسیاری از فانکشن‌های وب سایت اطمینان حاصل کنید.

طراحی سایت آگهی بک‌اند

بک‌اند اصطلاحی است که در توصیف فرآیندهای تعاملی میان وب سایت و سرورها مطرح می‌شود. یکی از مهمترین مسائلی که در طراحی سایت آگهی بک‌اند و پایگاه‌ داده‌های وب سایت مطرح است، استقلال داده‌ای است. استقلال داده‌ای به آن معناست که در یک پایگاه داده، با افزایش حجم آن سرعت پردازش اطلاعات با افت رو به رو نگردد. مسائل طراحی سایت بک‌اند از جمله‌ی تخصص‌های فنی سطح بالا محسوب می‌شود و بهتر است امور آن را به مهندسین برنامه‌نویس محول کنید.

برای طراحی سایت آگهی به کجا مراجعه کنیم؟

شرکت‌های زیادی هستند که می‌توانند به شما برای طراحی سایت انتشار آگهی کمک و پشتیبانی آنلاین مناسبی را ارائه کنند. سئواینجا یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی طراحی و سئو سایت در تهران است. با تماس با تیم فروش و بازاریابی ما می‌توانید اطلاعات بیشتری را درباره‌ی جزئیات این امر کسب کنید.

سمیرا حسن آبادیمشاهده نوشته ها

وقتی دست های یک پیانیست روی پیانو قرار میگیرد یک قطعه موسیقی دل نشین می سازد. مدیر محتوا هم کافی است دست به صفحه کلید شود. متن شاهکاری خلق می کند تا بر دل همگان نشیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت سئوسفارش سئوتماس با سئواینجا