سئو سایت فیلم

همانطور که می دانید سایت فیلم و سریال در ایران هواداران نسبتا زیادی دارد و از آنجایی که مردم ایران طرفدار پروپاقرص فیلم از دیرباز بوده اند و همچنین منبع داخلی و مناسبی برای رفع نیاز مردم وجود ندارد این سایت ها طرفداران خاص خود را دارند.

به دلیل وجود طرفداران گسترده در این سایت ها بازدید آن ها اگر سئو سایت فیلم و سریال به طور مناسب و اصولی انجام گیرد، بسیار بالاست و درآمد تبلیغات در این سایت ها، درآمد خوب و مناسبی است. به طوری که بسیاری از کسانی که به دنبال کسب درآمد از طریق ساخت سایت های اینترنتی هستند به فکر راه انداختن سایت فیلم و سریال می افتند.

نکته حائز اهمیت در مورد این سایت ها این است که به دلیل حجم سنگین و نیازمندی به سرور مناسب، هزینه هاست و دیگر موارد بالاست. به همین علت بسیاری از افراد از پس هزینه ها برنیامده و مدتی پس از ساخت سایت با شکست مواجه شده و از ادامه کار صرف نظر می کنند.

در صورتی که تنها کاری که این افراد لازم است انجام دهند این است که  سئو سایت فیلم و سریال خود را به طور اصولی و درست انجام دهند. تنها با سئو سایت است که می توان به رتبه های برتر گوگل راه پیدا کرد.

از خدمات سئو سایت چه می‌دانید؟

چگونه سئو سایت فیلم و سریال خود را بهبود دهیم؟

برای سئو سایت فیلم و سریال باید چند نکته کلیدی را رعایت کنید تا بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید. از جمله این موارد عبارت است از:

  • سایت های فیلم و سریال همیشه در معرض خطر فیلتر شدن هستند: همیشه دقت کنید که سایت شما در دام فیلتر نیفتد چرا که اثر بسیار بدی بر روی سئو سایت فیلم شما می گذارد.
  • محتوای به روز در سایت خود بارگذاری کنید: سایت فیلم و سریال بهتر است که همیشه آخرین فیلم ها و محتوای به روز را در سایت خود داشته باشد چرا که این کار باعث جذب مخاطب بیشتر می شود. در حقیقت مخاطبان بیشتر به دنبال سایت هایی هستند که در این صنعت کاملا به روز باشند و از آخرین اکران های فیلم ها و سریال ها باخبر و جزو اولین کسانی باشد که آن ها را انتشار می دهد.

پس یکی از مهم ترین استراتژی هایی که برای آن باید به طور جدی و اصولی برنامه ریزی کنید مسئله تامین جدید ترین فیلم و سریال هاست که بهتر است مزیت رقابتی شما در این زمینه باشد.

  • توجه به متا عنوان و توضیحات امری بسیار مهم است: حتما دقت کنید که عنوان و توضیحات صفحه شما حاوی کلمات کلیدی و عبارات پرجستجو از طرف کاربر باشد. یکی از مهم ترین مسائل در زمینه سئو سایت فیلم و سریال توجه به عبارات کلیدی و استفاده درست و به جای آن در متا عنوان و توضیحات صفحه است، چرا که نقطه اتصال سایت شما و کاربر کلمه کلیدی می باشد. پس باید با توجه به نیاز واقعی کاربر آن ها را انتخاب و در جای مناسب استفاده کنید تا نتایج اثربخش آنها را ببینید.
  • توجه به سرعت سایت یکی از اصلی ترین نکات سئو سایت فیلم و سریال است: بهتر است حتما سرعت سایت خود را بهینه کرده و از هاست قوی با سرعت خوبی استفاده کنید. چراکه سرعت یکی از مهم ترین فاکتور های گوگل و البته مخاطبان فیلم و سریال است.
  • به استفاده مناسب از برچسب ها دقت کنید: توجه کنید که برچسب ها را باید به صورت اصولی و مناسب در سایت خود استفاده کنید و استفاده از برچسب های زیاد و غیرمرتبط زیر یک پست بدون اینکه محتواهای مرتبط دیگر با آن برچسب در سایتتان موجود باشد کاری به شدت نادرست است و بر روی سئو سایت فیلم و سریال شما تاثیر منفی خواهد گذاشت.

برای مثال اگر می خواهید برای یکی از صفحات خود که حاوی فیلم کلاسیک ایرانی است برچسبی با همین عنوان بزنید، دقت داشته باشید که حتما باید در سایتتان فیلم یا محتواهای دیگری در مورد این برچسب موجود باشد و در زیر آنها نیز از این برچسب استفاده کنید.

به عبارتی دیگر اگر می خواهید از یک برچسب یا تگ استفاده کنید باید حتما حداقل چهار محتوا در مورد آن برچسب در سایت خود موجود داشته باشید این بهترین حالت استفاده از برچسب ها در سئو سایت فیلم و سریال است.

  •  به انتخاب URL  خود نیز دقت کنید: URL  مسئله ای است که اکثر افراد در بحث سئو کمتر به ان اشاره می کنند. اما باید بدانید که در سئو سایت فیلم URL نیز بحث مهمی می باشد. شما باید آنها را به طور بهینه انتخاب کنید و از URL های بسیار طولانی یا خیلی کوتاه بپرهیزید. URL انتخابی شما باید عبارتی معنادار باشد و بهتر است که حاوی کلمه کلیدی شما باشد. در انتخاب یو آر ال فارسی یا انگلیسی بحث های زیادی وجود دارد. بهتر است با توجه به ساختار کلی و استراتژی سایت خود  از URL های مناسب و بهینه استفاده کنید.
  • به دسته بندی های سایت خود توجه ویژه ای کنید: دسته بندی یکی از مهم ترین قسمت های سایت شماست که روی سئو سایت فیلم و سریال شما نیز تاثیرگذار است. دقت کنید که عمق صفحات شما نباید زیاد باشد چرا که کراولر های گوگل صفحات عمیق را کرال نمی کنند پس سعی کنید که صفحات مهم سایت شما به صفحه اصلی نزدیک باشد و با کلیک های کمتری بتوانیم به آن ها برسیم.
  • محتوای غنی و مورد نیاز کاربر را تولید کنید: می توانید نقد و بررسی های فیلم ها و سریال ها، ژانر ها یا توضیحات تکمیلی در مورد ساخت سریال و بازیگران آن ها را اضافه کنید.

به طور کلی همواره باید به این مسئله فکر کنید که کاربر چه چیزی را می خواهد یا چه مسئله ای برای او جذاب تر است و به تولید یا تقویت آن بپردازید.

  • برای سایت خود نقشه سایت را آماده کنید: زیرا این کار خزنده های گوگل را آسان تر به سایت شما هدایت می کند و محتوای صفحات شما سریع تر ایندکس می شود.
  • کاربران را با سایت خود درگیر کنید: از کاربران بخواهید در مورد فیلم ها و به طور کلی محتواهای شما نظر خود را ارسال کنند یا امتیاز بدهند هم چنین می توانند نقد و بررسی های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

این کار فواید بسیاری برای سایت شما دارد که مهمترین آن این است که به فرشنس سایت شما کمک کرده و ربات های گوگل را بیشتر به سمت سایت شما می فرستد همچنین این کار مانند این است که شما در حال کار کردن روی کلمات کلیدی خود هستید و همه این موارد در نهایت به سئو سایت فیلم و سریال شما کمک کرده و آن را بهبود می بخشد.

جمع بندی

تیم سئو اینجا متشکل از افراد جوان و متخصص است که آماده همکاری با سایت ها و کسب و کار های مختلف بوده و با انجام و مشاوره در زمینه سئو سایت به شما عزیزان خدمت رسانی می کند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با مشاوران و کارشناسان تیم سئو اینجا در ارتباط باشید و بهترین تصمیمات را درباره سایت فیلم و سریال خود اتخاذ کنید و با انجام یک سئو مناسب و اصولی برای سایتتان آن را در بالاترین نتایج گوگل جای داده و درآمد خود را از سایت خود بالا ببرید. با شرکت سئو سایت سئواینجا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت سئوسفارش سئوتماس با سئواینجا