سئو سایت شرکت تاسیساتی

عناوین محتوا

چرا نیاز به سئو سایت شرکت تاسیساتی داریم؟ به دلیل اینکه دسترسی افراد هر روزه به اینترنت و فضاهای آنلاین افزایش می یابد و برای رفع هر نیاز و مشکلاتی که دارند اولین جایی که مراجعه می کنند جستجو در اینترنت است.

این روزها اگر افراد در منزل و محل کارشان احتیاج به خدمات تاسیساتی و فنی داشته باشند به جای اینکه در آگهی های روزنامه، تراکت های خیابانی، یا پرس و جو از دوستان و آشنایان به دنبال یک تعمیرکار و فرد متخصص در امور تاسیساتی بگردند اولین اقدامی که می کنند جستجو در اینترنت می باشد.

بنابراین همه کسب و کارها ناچار هستند برای جذب مشتری بیشتر و افزایش درآمد به فضاهای آنلاین و اینترنت راه پیدا کنند. شرکت های تاسیساتی جزء مشاغلی هستند که طراحی و سئو سایت شرکت تاسیساتی برای آنها ضروری می باشد.

این روزها با توجه به بالا رفتن قیمت اجناس و شرایط بد اقتصادی حاکم بر جامعه، توان خرید افراد برای وسایل نو کمتر شده است و نیاز بیشتری به تعمیرات وسایل زندگی خود پیدا می کنند. به همین جهت متخصصین سئو اینجا به شرکت های تاسیساتی توصیه می کند، هرچه سریع تر برای طراحی و سئو سایت شرکت تاسیساتی خود اقدام و کسب و کار خود را آنلاین کنند.

در این مقاله ما قصد داریم نکاتی را که برای طراحی و سئو سایت شرکت تاسیساتی باید رعایت کنید تا بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید را برای شما بیان کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

نکات طراحی و سئو سایت شرکت تاسیساتی

شما در طراحی و سئو سایت شرکت تاسیساتی خود باید یک سری نکات را رعایت کنید تا با کلمات مرتبط به کارتان در صفحه نتایج گوگل رتبه بالایی بگیرید و تعداد بازدید کاربران از سایتتان بالا برود.

  1. سایت شما از نظر گرافیکی باید جذاب باشد و با کاری که می خواهید انجام دهید همخوانی داشته باشد.
  2. برای نمایش محصولات و خدمات مختلفی که ارائه می دهید (تعمیر آبگرمکن، لباسشویی، یخچال و غیره) صفحات لندینگ جدا طراحی کنید.
  3. از ویدئو و تصاویر مربوط به کارتان در سایت استفاده کنید.
  4. از محتوای کامل و کافی و منحصر به فرد برای توضیح دادن در زمینه کاری خود استفاده کنید.
  5. درگاه ثبت سفارش و پرداخت آنلاین برای سایت خود ایجاد کنید.
  6. از ایجاد بخش چت آنلاین در سایت خود غافل نشوید. زیرا هر چه بیشتر با کاربرانتان ارتباط برقرار کنید و اعتماد آنها را جلب کنید امکان اینکه باز هم به سایت شما مراجعه کنند بیشتر می شود.
  7. مقاله های آموزشی در مورد روش های نگهداری از وسایل خانه و تعمیرات را در سایت خود قرار دهید.
  8. کلمات کلیدی مرتبط و پر سرچ را پیدا کنید و روی بهینه سازی آنها متمرکز شوید.
  9. سئو محلی یکی از نکات خیلی مهمی است که در سئو سایت شرکت تاسیساتی خود باید رعایت کنید، زیرا هم برای تکنسین های شما منطقی تر است که به محل های نزدیک برای انجام تعمیرات بروند و هم افرادی که به دنبال تعمیرکار هستند معمولا در نزدیک به محل زندگی خود برای یافتن فرد متخصص جستجو می کنند.

در ادامه نکاتی که در سئو محلی برای سئو سایت شرکت تاسیساتی باید رعایت کنید را برای شما بیان می کنیم.

نکات مهم سئو محلی (Local SEO) برای سئو سایت شرکت تاسیساتی

سئو محلی یک استراتژی خیلی مهم در سئو سایت شرکت تاسیساتی می باشد و گوگل بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربران و در نظر گرفتن سوابق سرچ های آنها نتایج را به آنها نشان می دهد. مکان جغرافیایی افراد که از طریق آدرس IP آنها قابل‌ تشخیص است. ولی موقعیت مکانی شرکت تاسیساتی و کسب‌وکار شما، با رعایت نکات سئو محلی برای گوگل قابل تشخیص می شود. پس تا انتهای این مقاله از سئو اینجا با ما همراه باشید و به نکاتی که در ادامه ذکر خواهیم کرد توجه کنید:

  • اولین قدم برای سئو سایت شرکت تاسیساتی ثبت لوکیشن شرکت در گوگل مپ می باشد و از این نقشه در صفحه تماس با ما سایت خود استفاده کنید.
  • در فوتر سایت خود و قسمت تماس با ما اطلاعات دقیق خود، آدرس و شماره تلفن خود را قرار دهید و مطمئن شوید در همه صفحات به درستی نمایش داده می شود. چون فوتر در تمام صفحات سایت شما تکرار می شود، موتور های جستجو متوجه آدرس و موقعیت مکانی شما خواهد شد.
  • از ابزار google my business استفاده کنید و کسب و کار خود را در آن به ثبت برسانید. این یک ابزار رایگان است که گوگل در اختیار کاربران قرار داده است تا کسب و کارهای محلی از آن برای دیده شدن، متمایز بودن و بالا رفتن انتخاب آنها توسط مشتریان محلی استفاده کنند.
  • از کلمات کلیدی استفاده کنید که شامل موقعیت جغرافیایی شما هستند. مثلا برای سئو سایت شرکت تاسیساتی که در غرب تهران فعالیت می کند کلمه کلیدی تعمیر یخچال در غرب تهران می تواند بسیار موثر باشد، مشتری های نزدیک به شرکت شما به سایتتان راه پیدا می کنند و احتمال اینکه آنها برای تعمیر یخچال خود از شرکت شما کمک بگیرند بالا می رود.
  • از فعالیت در شبکه های اجتماعی غافل نشوید. یکی از مهم ترین عواملی که گوگل به سایت شما رتبه می دهد و در سئو سایت شرکت تاسیساتی شما بسیار موثر است میزان فعالیت شما در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و اینستاگرام می باشد.
  • از کاربران و مشتریان خود بخواهید در شبکه های اجتماعی برای شما کامنت بگذارند و صادقانه شما را نقد کنند.

این کار به این دلیل که افراد با خواندن نظرات دیگر کاربران از کیفیت کار شما مطلع می شود باعث بالا رفتن اعتبار شما می شود و هم اینکه گوگل از اینکه متوجه می شود شما برای کاربران خود ارزش قائل هستید برایتان امتیازهای بالا در نظر می گیرد.

  • در سئو سایت شرکت تاسیساتی این نکته را حتما رعایت کنید که سایت شما برای موبایل، تبلت و Deviceهای مختلف ریسپانسیو باشد. زیرا همانطور که می دانید افراد زیادی از طریق موبایل و تبلت به سایت شما راه پیدا می کنند. پس این راه برای بالا رفتن نرخ بازدید سایت شما و پایین آمدن نرخ پرش بسیار حائز اهمیت است.

با توجه به تمام نکاتی که در بالا ذکر شد شما از مرحله اول طراحی سایتتان تا تولید محتوا و سئو سایت شرکت تاسیساتی باید تمام استراتژی هایتان بر این اساس باشد که سایت شما برای کاربرانی که به سایت مراجعه می کنند جذاب و کارا باشد تا کاربر در سایت شما ماندگار شود و در نهایت از شما برای رفع مشکل خود کمک بگیرد.

اصطلاحی که در این مورد رایج است عبارت است از: 

 Good bye Or Good buy معنی این اصطلاح این است که کاربر وقتی به سایت شما می آید از شما خداحافظی می کند یا از شما خرید می کند؟ قطعا برای شما این مهم است که در نهایت رتبه یک گوگل و بازدید کاربر از سایت شما منجر به خرید کاربر از شما شود.

جمع بندی

پس حتما نکاتی که گفته شد را رعایت کنید و چنانچه در مورد سئو سایت شرکت تاسیساتی سوالی داشتید می توانید با دریافت مشاوره سئو حرفه ای از تیم سئو اینجا، در رشد کسب و کارتان پیشرفت کنید و همچنین آنها شما را در تمام مراحل طراحی و سئو سایت شرکت تاسیساتی راهنمایی می کنند. سئو اینجا همچنین می تواند با کیفیت ترین خدمات سئو سایت را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت سئوسفارش سئوتماس با سئواینجا