سئو سایت شرکت نظافتی

عناوین محتوا

برای اینکه بدانیم طراحی و سئو سایت شرکت نظافتی چه فایده ای دارد ابتدا مقدمه ای را برای شما بیان می کنیم.

اگر دقت کرده باشید علم و تکنولوژی در جهان امروز با سرعت بالایی در حال پیشرفت است. اگر می خواهید که در این زمانه موفق شوید باید خودتان را با این سرعت رشد سازگار کنید.

با توجه به اینکه مشغله های زندگی امروزی بسیار زیاد می باشد و معمولا همه اعضای خانواده برای گذران زندگی به کارهای بیرون از خانه مشغول هستند دیگر فرصت و انرژی برای آنها جهت رسیدگی به امور خانه و نظافت منزل باقی نمی ماند.

به همین دلیل ارائه خدمات نظافتی توسط نیروهای خدماتی یکی از بهترین و راه گشاترین خدماتی است که همه خانواده ها به آن نیاز دارند. اما پیدا کردن افرادی که بتوان به آنها اعتماد کرد، آنها را به محیط منزل خود راه داد و کارهای نظافتی منزل و محل کار خود را به آنها سپرد بسیار سخت می باشد. شرکت های خدماتی مجموعه ای از افراد نظافتچی را گرد هم آورده است تا افراد با اطمینان خاطر بیشتری خدمات نظافتی منزل خود را به آنها بسپارند.

سئو سایت شرکت نظافتی چه فایده ای دارد؟

  • مسئله ای که اینجا وجود دارد این است که شرکت های نظافتی نیز مانند همه مشاغلی که امروزه آنلاین شده اند باید برای معرفی و شناساندن خود به افراد نیازمند خدمات نظافتی و همچنین رونق کسب و کار خود در بستر اینترنت و فضاهای مجازی فعالیت خود را گسترش دهند.

طراحی و خدمات سئو سایت شرکت نظافتی یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی و تبلیغات در این زمینه می باشد. زیرا همه افراد اولین راهی که برای رفع نیازهای خود و حل مشکلات خود انجام می دهند جستجو در اینترنت می باشد. پس فعالیت این شرکت ها در فضای اینترنت توسط راه اندازی وب سایت و یا طراحی اپلیکیشن بسیار پر اهمیت می باشد.

البته نکته ای که بسیار مهم است و باید آن را رعایت کنید این است که بدون سئو سایت شرکت خدماتی، یک وبسایت دیده نمی شود. 

در بازار رو به گسترش تعداد شرکت های نظافتی و همچنین حضور اغلب این شرکت ها برای معرفی خدمات شان در فضای وب، سود اصلی در واقع نصیب شرکتی می شود که بتواند با انجام یک سئو مطمئن در رتبه های اول جستجوهای اینترنتی قرار بگیرد. برای سئو سایت شرکت نظافتی باید به یک شرکت سئو حرفه ای مراجعه کرد.

از آنجایی که این کار تخصصی و حرفه ای است و احتیاج به داشتن به مشاوره سئو و تجربه مخصوص به خود دارد پس به شما پیشنهاد می کنیم حتما از یک متخصص سئو بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. در ابتدا شاید هزینه سئو سایت برایتان زیاد باشد اما تنها با یک بار هزینه کردن آن می توانید همیشه در صدر رتبه های گوگل باشید. و درآمدی که از طریق سایت نصیبتان می شود همه هزینه هایی که برای سئو سایت شرکت نظافتی خود کرده اید جبران می کند.

نکاتی که در سئو سایت شرکت نظافتی باید رعایت کرد

  • ابتدا کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان را بیابید. این کلمات مناسب باید براساس آنچه رقبایتان استفاده کرده اند و آنچه بیشتر توسط کاربران در اینترنت پر سرچ است، انتخاب شود.

 به این نکته توجه کنید که کلمات در ابتدای راه خیلی سخت و پر رقابت نباشد که کار سئو سایت شرکت نظافتی سخت شود و کلمات بدون رقابتی هم نباشد که رتبه گرفتن سایت بر اساس آن کار بیهوده ای باشد. برای انتخاب کلمات کلیدی مناسبی که شما را به هدفتان برساند ابزارهای متعددی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

  • از محلی یا لوکال کردن کلمات کلیدی غافل نشوید. معنی این جمله این است که کلمات کلیدی خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی که دارید محلی سازید. مثلا اگر شرکت نظافتی شما در شرق تهران فعالیت می کند کلمه نظافت منزل شرق تهران برای شناساندن سایت شما توسط گوگل به کاربرانی که در شرق تهران قرار دارند بسیار مهم است.

چرا محلی کردن کلمات کلیدی اهمیت دارد؟ پاسخ این است که موقعیت مکانی کاربران توسط آدرس IP که دارند توسط گوگل قابل شناسایی است و سئو سایت شرکت نظافتی شما هم توسط کلمات کلیدی محلی شما برای گوگل قابل شناسایی می باشد.

بنابراین گوگل سایت شما را به کاربران نزدیک به محل شما نشان می دهد و احتمال اینکه آن افراد درخواست خود را در سایت شما به ثبت برسانند بالا می رود.

  • از ریسپانسیو بودن سایت خود مطمئن شوید. یعنی اینکه سایت شما باید برای تمامی دستگاه های الکترونیکی مثل موبایل و تبلت بهینه شده باشد و در همه دستگاه های مختلف به خوبی نمایش داده شود.

زیرا همانطور که می دانید روز به روز بر تعداد افرادی که از موبایل برای سایت خود استفاده می کنند افزوده می شود. اگر سایت شما در موبایل به خوبی نمایش داده نشود حدود 50 درصد از کاربران سایت خود را از دست می دهید و این برای سئو سایت شرکت نظافتی شما بسیار امتیاز منفی محسوب خواهد شد.

  • به لینک سازی داخل سایت توجه کنید. مقاله هایی که در سایت خود قرار می دهید باید ارتباط معنایی با مقاله های دیگر داشته باشد تا بتوانید به عنوان مطلب پیشنهادی مقالات قبلی را به کاربران معرفی کنید. این مورد در سئو سایت شرکت نظافتی و موارد دیگر بسیار مهم است.
  • سرعت سایت خود را در ابزاری به نام  gtmetrix بررسی کنید. این ابزار میزان سرعت سایت شما را و عواملی که باعث افت سرعت شده است را به شما می گوید. پایین بودن سرعت سایت باعث می شود کاربر از سایت شما خارج شود.

 و همین باعث بالا رفتن bounce rate یا نرخ پرش سایت شما می شود که بسیار تاثیر بدی در سئو سایت شرکت نظافتی خواهد داشت.

  • برای سایت خود بلاگ ایجاد کنید و در آن مطالب مفید و آموزشی قرار دهید. مثل راه هایی برای پاک کردن لکه از روی مبلمان و فرش و یا نکاتی که در خانه تکانی عید باید رعایت شود.
  • از تصاویر با کیفیت و جذاب در سایت خود استفاده کنید. در ضمن استفاده از تگ alt را فراموش نکنید.
  • آدرس شرکت خود را در footer و صفحه تماس با ما سایت خود قرار دهید. این کار باعث می شود گوگل موقعیت مکانی شما را بشناسد و سایت شما را به کاربران نزدیک به محل شما پیشنهاد دهد.
  • در صفحه تماس با ما اطلاعات مربوط به شرکت خود، سوابق، رزومه و اطلاعاتی از مدیران شرکت را قرار دهید.
  • یکی دیگر از مواردی که در سئو سایت شرکت نظافتی موثر است این می باشد که، در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام حضور مفید و موثر داشته باشد و از کاربران خود بخواهید در بخش نظرات بازخورد صادقانه درباره کیفیت کار شما بدهند. این کار باعث جلب اعتماد کاربران سایت می شود و همچنین گوگل متوجه اهمیتی که برای کاربران قائل هستید می شود و همین برای شما امتیاز مثبت محسوب می شود.

جمع بندی

نکات سئو سایت شرکت نظافتی که در بالا بیان شد برای بهبود و پیشرفت سایت شما بسیار مهم است و باید رعایت شود. البته باید بیان کنیم که سئو سایت یک کار تخصصی می باشد که نیاز به دانش به روز و تجربه زیاد دارد. پیشنهاد می شود اگر قصد دارید با صرف زمان و هزینه منطقی سایت خود را بهبود دهید به متخصصان این کار مراجعه کنید. شرکت سئو اینجا با کارشناسان جوان و حرفه ای خود می تواند شما را تا رسیدن به رتبه یک گوگل همراهی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت سئوسفارش سئوتماس با سئواینجا