برای طراحی سایت آژانس هواپیمایی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

عناوین محتوا

از اولین اقداماتی که برای ورود به عرصه‌ی تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری می‌توان انجام داد، طراحی سایت آژانس هواپیمایی است. شاید در نگاه اول به نظر برسد که طراحی سایت آژانس هواپیمایی کار بسیار راحتی‌ است. یک هاست تهیه می‌کنیم. سپس با کمک یک CMS مانند وردپرس و یا حتی کدنویسی وب، سایت را شکل خواهیم داد. و برو که رفتیم! اما باید گفت که اینطور نیست.

در طراحی سایت آژانس هواپیمایی مانند هر طراحی سایت دیگری، نیاز به انجام مقدمات و رعایت مواردی است که برای موفقیت وب سایت شما ضروری و حیاتی است. این نکات می‌توانند ناظر بر موارد فنی طراحی سایت آژانس گردشگری باشند و یا به نکات مرتبط با تجربه‌ی کاربری مربوط شوند.

همچنین برخی از این نکات از نظر مارکتینگ و روانشناسی حائز اهمیت‌اند. لیست نکاتی که باید در طراحی سایت آژانس هواپیمایی رعایت شوند را می‌توان همین طور ادامه داد تا سیاهه‌ای بلند بالا به دست آید. در این یادداشت قصد داریم در حد توان و به اختصار درباره‌ی نکاتی که در این مبحث شایان ذکر هستند، بپردازیم.

بیشتر بخوانید: آموزش سئو : سئو چیست

طراحی سایت آژانس هواپیمایی حرفه ای چگونه باید انجام شود؟

گفتیم که در طراحی سایت آژانس هواپیمایی ممکن است از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) گوناگونی استفاده شود. همچنین ممکن است برخی ترجیح دهند تا از وب‌ سایت‌های با زبان‌های نشانه‌گذاری استفاده کنند.

بازاریابی محتوایی و تولید محتوا چیست؟

 باید گفت که هر یک از این روش‌های طراحی نسبت به دیگر دارای مزایا و معایب گوناگونی هستند. با وجود فراگیر شدن هر چه بیشتر قالب‌های وردپرسی در طیف‌های گسترده‌ای از سایت‌های مختلف، این موضوع نیازمند مشاوره‌ی فنی با توجه به شکل کسب و کار شما است. با این وجود توجه داشته باشید که مهم‌ترین مزیت سایت‌های وردپرسی امکان اداره‌ی شما یا هر فرد با حداقل دانش فنی است. در حالی که سایت‌های کدگذاری شده باید توسط یک فرانت‌اند دولوپر مدیریت گردند.

نحوه طراحی سایت آژانس هواپیمایی

ویژگی‌های گرافیکی طراحی سایت آژانس هواپیمایی

زیبایی و ظاهر مناسب از مهم‌ترین نکاتی است که باید در طراحی سایت آژانس هواپیمایی و فروش بلیط هواپیما آن را مد نظر قرار داد. این موضوع به خصوص در امر برندسازی و پروموشن آن اثر به سزایی دارد. یکی از نکات مهمی که در رابطه با این موضوع باید در نظر داشته باشید ایجاد یک هویت بصری با استفاده از المان‌های مناسب است. مطمئنا این یک کار حرفه‌ای و سطح بالا است و نمی‌توان آن را به افراد فاقد تخصص سپرد.

از مهم‌ترین این المان‌ها می‌توان به مواردی شامل استفاده از لوگو و تونالیته‌ی رنگی برند در جای جای سایت تا استفاده از فونت اختصاصی اشاره نمود. همچنین می‌توانید با استفاده از امکانات افزونه‌ی اسکیما پرو از این لوگو استفاده‌های بیشتری نیز ببرید. علاوه بر آن بهتر است ظاهر سایت را تا حد ممکن ساده و مینیمالیستی نگه دارید. سایت‌های شلوغ و سر‌در‌گم‌کننده می‌توانند مشتری‌های بالقوه‌ی شما را از سایت فراری دهند.

بیشتر بخوانید: مشاوره سئو

طراحی گرافیکی و بازاریابی محتوا طراحی سایت آژانس هواپیماییکانتنت‌ مارکتینگ یا بازاریابی محتوایی نیز در طراحی سایت رزرو و فروش بلیط هواپیما مهم‌ هستند. باید به یاد داشته باشید که از اصلی‌ترین اصولی که مارکتینگ در هزاره سوم سعی در تفهیم آن به ارباب کسب و کار دارد، مفهوم تجربه‌ي مصرف کننده است. در طراحی سایت آژانس هواپیمایی تنها چیزی که سعی فروش آن به مشتری را داریم، یک بلیط مسافرتی نیست. بلکه این تجربه‌ی سفر با خدمات سایت گردشگری شماست که در حال عرضه شدن است.

بنابراین طراحی سایت هواپیمایی شما باید بتواند پیامی را دال بر چنین تجربه‌ای به مخاطب مخابره کند. این کار باید تؤامان به کمک فرم و محتوا انجام شود. این به آن معناست که تنها با کمک یک سری عکس و توصیفات دلپذیر نمی‌توان کاربر را مجاب به انتخاب آژانس هواپیمایی نمایید. بلکه این پیام باید با تجربه‌ی کاربری سایت شما نیز هماهنگ و هم‌راستا باشد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

در انتها ذکر این نکته نیز از نظر مدیریت و روانشناسی فروش نیز خالی از لطف نیست. یک سایت آژانس هواپیمایی در اصل عملکردی مشابه با یک فروشگاه زنجیره‌ای یا یک بوتیک دارد. بهتر است تمهیداتی را فراهم کنید تا بهترین پیشنهادتان همیشه به محض ورود به سایت در معرض دید باشد.هدف از این کار آن است که کاربر را مجاب به کلیک و در ادامه، خرید کند.

همچنین باید بتوانید محصولات و خدمات هر کاربر را نیز به سرعت به وی عرضه کنید. یکی از راه‌هایی که برای این کار میتواند بسیار کمک‌کننده باشد، تعبیه امکان جستجوی پیشرفته است.

اهمیت امکانات در طراحی سایت آژانس هواپیماییسایر امکانات سایت آژانس مسافرتی

امکاناتی که برای طراحی سایت آژانس هواپیمایی باید در نظر گرفته شوند را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد. این امکانات ممکن است از نظر امنیتی مهم باشند و یا از نظر اداپتیو بودگی آنان در شرایط گوناگون اهمیت یابند.

استانداردهای وب در طراحی سایت فروش بلیط هواپیما

یکی از امکاناتی که امروزه در طراحی‌ وبسایت‌ها بسیار مورد توجه است، شخصی‌سازی تجربه‌ی هر کاربر از وب‌سایت و بهبود آن است. چنین امری مطمئنا می‌تواند در بهبود نرخهای تبدیل ما اثرات قدرتمندی بر جای بگذارد. برای کمک به این شخصی‌سازی روش‌های زیادی وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت

  • یکی از ابعاد قابل توجه که در طراحی سایت آژانس هواپیمایی و سئو سایت آن بسیار مهم است، طراحی سایت ریسپانسیو برای کلیه‌ی گجت‌های الکترونیکی است که ممکن است از سایت ما بازدید کنند. در حقیقت باید گفت که اگر سایت شما در گوشی موبایل به خوبی لود نشود مانند آن است که سایت شما در اینترنت وجود ندارد.
  • یکی از نکات مهم در کلیه‌ی روش‌ها وکاربردهای طراحی سایت، اعتبارسنجی کدهای آن از نظر استانداردهای کنسرسیوم وب جهانی است. چنین اعتبار سنجی‌ای کمک می‌کند تا سایت ما روی تمامی مرورگرها و پلتفرم‌ها قابل مشاهده باشد.
  • دیگر نکته‌ی مهم، دارا بودن IP منحصر به فرد به جای IP استاتیک است. این موضوع به خصوص در سئو سایت آژانس هواپیمایی می‌تواند بسیار مهم باشد.
  • امکان قابلیت لانچ تست پایلوت نیز از امکاناتی است که طراحان سایت برای بررسی خطاهای احتمالی سایت برای کارفرمایان در نظر می‌گیرند. این امر می‌تواند از مشکلاتی که در آینده برای ما پیش آید آگاه ساخته تا نسبت به رفع و رجوع آن اقدامات لازم را به عمل بیاوریم.
  • دیگر مسائلی که در طراحی سایت آژانس هواپیمایی مهم هستند شامل بهبود سرعت سایت، ساختار منطقی و رشته‌ای بین صفحات و سهولت جابه‌‌جایی میان آنان است.

امکانات امنیتی در طراحی وب سایت رزرو بلیط آژانس هواپیمایی

  • دسته‌ی دیگری که باید در طراحی سایت آژانس هواپیمایی آن را مورد توجه قرار دهیم دریافت تأیید‌نامه‌های امنیتی و امنیت سایت است. یکی از نکاتی که باید در این مورد نسبت به آن جدیت به خرج داد، دریافت گواهینامه‌ی SSL برای تبدیل پروتکل دامنه به https است.
  • همچنین دریافت نشان نماد تجارت الکترونیکی می‌توانید به سایت خود اعتبار زیادی ببخشید تا کاربران با طیب خاطر به شما اعتماد کنند.طراحی سایت فروش بلیط آژانس هواپیمایی

مقاله پیشنهادی: تدریس خصوصی سئو در زمینه های مختلف صنعتی، فروشگاهی و آموزشی.

ساخت سایت فروش بلیط هواپیما و طراحی سایت گردشگری

همان طور که ملاحظه می‌کنید طراحی سایت آژانس هواپیمایی می‌تواند از زوایای گوناگونی مورد توجه و بحث قرار گیرد. این امر جز در سایه‌ی تخصص و تجربه‌ی بالای تیم طراح نخواهد توانست تا به بهترین شکل انجام شود. همچنین تمامی این فعالیت‌ها باید با در اختیار داشتن چشم‌اندازی از اهداف تجاری و بازار هدف آژانس محقق گردد.

فروش بلیط‌های هواپیمایی و گردشگری در دهه‌ي آینده از زمینه‌های بسیار هیجان‌انگیز برای فعالیت خواهد بود. با در کنار گذاشتن اهمیت خدمات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ ۳۶۰ درجه، که طراحی سایت آژانس هواپیمایی در مرکز آن قرار دارد، به سادگی می‌توان دریافت که با در اختیار داشتن یک وب سایت تا به چه حد پتانسیل ظرفیت‌های تجاری آژانس گسترش خواهد یافت.

 

طراحی سایت آژانس هواپیمایی در سئواینجا

ما در سئواینجا مفتخریم تا با ارائه‌ي بهترین خدمات طراحی سایت و بهترین شرکت سئو در تهران و پشتیبانی از آن شما را در راه رسیدن به اهدافتان در تجارت الکترونیک یاری دهیم. تیم سئواینجا متشکل از کارشناسان طراحی سایت و خدمات سئو سایت ، می‌توانند انواع طراحی‌های سایت شما را به بهترین نحو طراحی و اجرا کند برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. برای اطلاع از هزینه ها و قیمت سئو در زمینه طراحی و سئو سایت آژانس های هواپیمایی و گردشگری می توانید پکیج های مختلف سئو سایت را مشاهده نمایید:

پکیج های قیمت سئو سایت 

سمیرا حسن آبادیمشاهده نوشته ها

وقتی دست های یک پیانیست روی پیانو قرار میگیرد یک قطعه موسیقی دل نشین می سازد. مدیر محتوا هم کافی است دست به صفحه کلید شود. متن شاهکاری خلق می کند تا بر دل همگان نشیند.

9 دیدگاه

    • سلام
      بله با استفاده از اطلاعات موجود در پایگاه داده(مثل تعداد کلیک های کاربر) و استفاده از کدهای جاوا اسکریپت میتوان این کار را انجام داد.

  • ای کاش درباره اهمیت امکان به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی هم توضیح می‌دادید.

  • سلام.من معنی این کلمات رو نمی دونم. میشه برام توضیح بدید؟ تونالیته‌ – المان مناسب – پروموشن – زبان نشانه‌گذاری – فرانت‌اند دولوپر – سیستم‌های مدیریت محتوا

    • سلام. با تشکر از نظر باارزش شما، معانی این کلمات به این شرح است:

      1. تونالیته‌ کلمه‌ای است که از ترمینولوژی موسیقیایی قرض گرفته شده و به معنی دلنشینی همنشینی رنگ‌های مختلف با همدیگر است
      2. المان به معنی کوچکترین جزء مستقل از هر چیزی است
      3. پروموشن یا ترفیع، یعنی بالا بردن جایگاه کسی یا چیزی
      4. زبان نشانه‌گذاری، گروهی از زبان‌های شبیه به برنامه نویسی هستند که برای طراحی صفحات وب به کار می‌روند
      5. فرانت‌اند دولوپر کسی است که توسعه‌یِ سویه‌یِ در معرضِ دیدِ کاربرِ سایت، یا اپلیکیشن شما را به عهده دارد
      6. سیستم‌های مدیریت محتوا نرم‌افزارهایی هستند که کاربرد و مدیریت وب سایت‌ها و محتوای آن‌ها را تسهیل می‌کنند.مثل وردپرس، جوملا یا دروپال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت سئوسفارش سئوتماس با سئواینجا