طراحی سایت شخصی

عناوین محتوا

امروزه ارائه کردن مناسب خود در فضای مجازی و اینترنت نقش مهمی در ارتباطات و حتی اشتغال در شرکت های مناسب دارد. اگرچه سوشال مدیاهای مختلف و فضای مجازی محیط مناسب و راحتی را برای این کار به وجود آورده است اما طراحی سایت شخصی با طراحی و قالب مخصوص به خود شما می‌تواند نتیجه را چندین برابر بهبود بخشد. طراحی سایت شخصی حرفه ای ترین راه برای ایجاد پرسنال برندینگ و یا برندسازی شخصی است.

مواردی که در طراحی سایت شخصی لازم است به آن توجه کنید

انتخاب نام دامنه

انتخاب نام دامنه در طراحی سایت شخصی کار سختی نیست چراکه معمولا نام دامنه، نام فرد انتخاب می‌شود. نام دامنه به صورت کلی بیانگر موضع سایت به صورت کلی باشد، هم‌چنین لازم است کوتاه باشد و به نوعی باشد که در ذهن به خاطر سپرده شود. به خاطر داشته باشید که نام دامنه در رتبه بنی هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

انتخاب هاست مناسب

انتخاب هاست مناسب تاثیر به سزایی در کارایی سایت شما دارد. در حقیقت هاست شما همان فضایی است که برای بارگذاری موارد مختلف در اختیار دارید؛ اگر قصد دارید در سایت خود فیلم، عکس، محتوا و موارد مختلف را بارگذاری کنید، به هاست خود توجه کنید چراکه در سرعت سایت و در نهایت رتبه شما تاثیر زیادی دارد.

محتوا

محتوای انتخابی سایت شما باید جذاب و مناسب باشد، ظاهر زیبایی داشته باشد تا بتوانید کاربر را جذب کند و در سایت خود نگه دارید.

قسمت تماس با من

حتما در سایت خود اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی با خودتان را در قسمتی که در دسترس همه باشد قرار دهید. هم‌چنین می‎توانید آدرس شبکه های اجتماعی خود را نیز در سایتتان قرار دهید تا دیگران بتوانند با شما به راحتی ارتباط بگیرند.

مطلب پیشنهادی: مشاوره سئو

طراحی وبسایت شخصیمزایای طراحی سایت شخصی چیست؟

طراحی وسایت شخصی به منزله یک رزومه آنلاین برای شماست!

با ایجاد یک وبسایت شخصی و اضافه کردن خود، تخصصتان، کارهایی که انجام داده اید و مهارت هایی که دارید، یک رزومه آنلاین و به روز با طرح‌ها و قالب هایی شخصی سازی شده و منحصر به فرد خواهید داشت.

ایجاد پورتفولیو

اگر دارای آثاری هستید که در معرض دید گذاشتن آن میتواند تاثیر مثبتی در ذهن دیگران بگذارد، با طراحی سایت شخصی این امکان برای شما فراهم خواهد شد. هم‌چنین ساخت پورتفولیو برای شما یک تبلیغ رایگان محسوب خواهد شد. درست کردن یک پرتفولیو کامل و منحصر به فرد از دیگر مزایای طراحی وبسایت شخصی به شمار می‌رود.

ساخت یک وبلاگ شخصی

از طریق ساخت یک وبسایت شخصی میتوانید، نقطه نظرات، آموزش‌ها، تجارب، سفرنامه‌ها و… خود را به راحتی در آن درج کنید و علاوه بر ایجاد پرسنال برندینگ از این طریق با کاربران، تعامل کنید.

انتشار مقالات به روز در حوزه تخصص شما

شما میتوانید از طریق وبسایت شخصی خود مقالات به روز دنیا در حوزه تخصصان را در سایتتان قرار داده و آن‌ها را ترجمه کنید و از این طریق مخاطبان زیادی را به سایت خود بکشانید.

آموزش

یکی از مفید ترین اقداماتی که می‌توانید در جهت رشد و بهبود وبسایت شخصی خود انجام دهید ایجاد بخشی برای آموزش‌های مختلف در حوزه تخصصتان است. در حقیقت وبسایت شخصی برای شما بستری را فراهم می‌کند تا بتوانید به راحتی آموزش‌های مختلف را در آن قرار دهید و با کاربران و مخاطبان خود ارتباطی مفید و موثر داشته باشید.

قابل اعتماد و در دسترس بودن

از آنجایی که به دلایل سیاسی و اجتماعی مختلف امکان فیلتر شدن و مسدود شدن شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، طراحی سایت شخصی تا حد زیادی به شما این اطمینان را می‌دهد کهدسترسی سایت شما از بین نخواهد رفت.

طراحی ولسایت شخصیکلام پایانی

در این مقاله به طراحی سایت شخصی و نکات و مزایای مربوط به آن تا حدودی پرداخته‌ایم و شرایط آن را ذکر کرده ایم. اگر شما هم قصد طراحی و سئو سایت شخصی را دارید و میخواهید برندینگ شخصی خود را شروع کنید، میتوانید جهت مشاوره سئو به صورت رایگان و انجام خدمات سئو سایت با سئواینجا تماس بگیرید.

سمیرا حسن آبادیمشاهده نوشته ها

وقتی دست های یک پیانیست روی پیانو قرار میگیرد یک قطعه موسیقی دل نشین می سازد. مدیر محتوا هم کافی است دست به صفحه کلید شود. متن شاهکاری خلق می کند تا بر دل همگان نشیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت سئوسفارش سئوتماس با سئواینجا