استراتژی موفق سئو روش ها

هزینه ی طراحی سایت خدماتی


عناوین محتوا

آیا می‌دانید 75 درصد از کاربران وقتی به سایت شما اعتماد می‌کنند که طراحی سایت شما مورد پسند آن‌ها قرار گیرد؟

اگر سایت شما هم از نوع خدماتی است باید نکات طراحی رابط کاربری را رعایت کنید و البته یکی از عوامل اصلی طراحی سایت خدماتی، تعامل با کاربر است. همانطور که می دانید کاربر در نگاه اول ظاهر سایت شما را مشاهده می کند و براساس ظاهر سایت در مورد ترک یا بررسی سایتتان تصمیم گیری می کند.

سئو و طراحی سایت خدماتی

امروزه با گسترش فضای اینترنت، هر شخص تمایل دارد که به وسیله‌ی خدمات آنلاین کارهای خود را به بهترین شکل و با سرعت بیشتری به انجام برساند. در زمینه‌ی مشاغل خدماتی نیز فضای گسترده‌ی وب موجب شده است که اقدام طراحی سایت برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم شود.

سایت خدماتی همانطور که از اسمش پیداست یک خدماتی را به کاربر ارائه می‌دهد حالا این خدمات می‌تواند فروش محصول یا تعیین وقت مطب دکتر برای بیمار باشد.

افراد موفق به دنبال رقابت با افراد بالاتر از خود هستند و این میل رقابت در افراد، یکی از دلایل موفقیت آن‌ها است. در کسب و کار آنلاین، هرچقدر شما رتبه‌ی بهتری از گوگل بگیرید جایگایتان بالاتر می‌رود و راحت تر مورد اعتماد کاربران قرار می گیرید. برای رسیدن به صفحه‌ی اول گوگل نیاز سئو سایت خدماتی خود دارید.

طراحی سایت خدماتی

طراحی و سئو سایت خدماتی

طراحی انواع سایت خدماتی

  1. طراحی سایت خدماتی مسافرتی

 توسط سایت خدمات مسافرتی می‌توان در لحظه چندین کار را انجام داد. برای مثال: خدماتی از قبیل رزرو هتل، خرید بلیط و ارائه‌ی تور

      2.طراحی سایت شرکت خدمات

امروزه در کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای فروش محصول خود نیاز به جذب مشتری دارند.درنتیجه افراد با طراحی سایت خدماتی می‌توانند محصول خود را به فروش برسانند.

     3.طراحی سایت خدمات ترجمه

در زمان‌های قدیم برای ترجمه‌ی یک متن نیاز به مراجعه‌ی حضوری به دارالترجمه بود ولی اکنون شما می‌توانید این کار را با مراجعه به یک سایت و پیدا کردن مترجم و فرستادن فایل، ترجمه ی فایل خود را دریافت کنید.

    4.طراحی سایت فروشگاهی خدماتی

طراحی سایت فروشگاهی یکی از پرکاربردترین نمونه‌های طراحی وب است. توسط وب سایت فروشگاهی شما می توانید بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی، محصول خود را به فروش برسانید. با طراحی سایت خدماتی فروشگاهی فرصت دارید اعتماد کاربران را به خود جلب کرده و به سود بیشتری برسید.

    5.طراحی سایت خدمات بیمه

کارگزاران بیمه با طراحی سایت خدمات بیمه، می توانند اطلاعات مورد نظر خود را در سایت قرار داده تا کاربران با دسترسی 24 ساعته از این اطلاعات استفاده کنند. در زمان های قدیم برای مشاوره‌ی لازم باید حتما به مراکز بیمه مراجعه می کردیم اما با گسترش فضای وب شما می توانید به راحتی در خانه از پشتیبانی آنلاین بهره مند شوید.

    6.طراحی سایت خدمات صنعتی

با طراحی سایت خدمات صنعتی شما می‌توانید کارهای مورد نظر را در اختیار کاربران قرار دهید در واقع سایت خود را به یک کاتالوگ کاری تبدیل کنید.

سئو و بهینه سازی طراحی سایت خدماتی

اگر به دنبال برند شدن و افزایش فروش محصول خود هستید با کمک گرفتن از متخصصین سئو رتبه‌ی سایت خود را در موتورهای جستجوگر گوگل افزایش دهید و به صفحه‌ی اول گوگل بروید. وقتی گوگل سایت شما را صفحه ی اول نشان دهد مشتریان و کاربران  به سایت شما اعتماد می کنند، همانطور که گوگل اعتماد کرده است.

مراحل طراحی سایت خدماتی 

  1. مشخص کردن هدف
  2. انتخاب رنگ سایت با توجه به لوگو و نوع سایت خدماتی
  3. طراحی هدر و فوتر سایت 
  4. رعایت نکات مهم رابط کاربری 
  5. تولید مقاله و سئو
  6. پشتیبانی سایت

مراحل طراحی سایت خدماتیطراحی سایت خدماتی با وردپرس

با وردپرس به راحتی و بدون دانش کد زنی می‌توانید سایت مورد نظر خود را طراحی کنید.امروزه طراحی سایت وردپرس بسیار محبوب شده است و به خاطر محیط کاربری جذاب هرکسی می تواند با آن کار کند.

نکات مهم طراحی سایت خدماتی

  • در صورت وجود عکس، عکس  ها باید با کیفیت باشند.
  • سرعت بارگذاری سایت خدماتی خیلی مهم است اگر سرعت ساید کند باشد کاربران به سرعت از سایت خارج می شوند.
  • بهینه سازی و سئو باید دست سئو کار ماهر باشد.
  • ظاهر سایت در موبایل و تبلت بهم ریخته نشود(ریسپانسیو)

مزایای طراحی سایت خدماتی

با طراحی سایت خدماتی به راحتی و بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی کاربران می توانید به راحتی خدمات خود را در سطع وسیع تری ارائه دهید.وقتی کسب و کار خود را به سمت آنلاین هدایت می کنید اعتبار برند خود را افزایش می دهید. افراد از همه جای دنیا به دنبال برند شما خواهند گشت.

مزایای طراحی سایت خدماتی:

  • افزایش اعتبار برند
  • پشتیبانی آنلاین
  • خرید آسان
  • کاهش هزینه‌ها

هزینه‌ی طراحی سایت خدماتی

سایت خدماتی انواع مختلفی دارد و هر نوع هزینه‌ی منحصر به فرد خود را دارد.فریب هزینه‌های بسیار پایین طراحی سایت خدماتی را نخورید. هیچ کس به اندازه ی خود شرکت‌های طراحی سایت نمی توانند هزینه ی مناسب را برای شما مشخص کند، به دلیل اینکه طراحی سایت مراحلی دارد که اگر هرکدام به درستی انجام نشود ضرر بسیاری زیادی به شما می‌زند.

ظاهر سایت معمولا تاثیر زیادی بر روی قیمت ندارد (مگر طراحی های جاوا اسکریپتی خاص) و البته بعضی وقت‎‌ها کسب و کار شما درخواست قالب حرفه ای وردپرسی را می دهد که باید خریداری شود و باز هم هزینه ی سنگینی  ندارد.

طراحی سایت زمان زیادی نیاز ندارد ولی اگر بخواهید سایتتان بهینه شود حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارید تا سئوکار با توجه به برنامه ریزی لازم سایت شما را به  صفحه ی اول گوگل بیاورد.

عوامل موثر بر روی قیمت طراحی سایت خدماتی

  • استاتیک و داینامیک بودن سایت
  • واکنش گرایی (ریسپانسیو)
  • نوع CMS
  • میزان هاست مصرفی و خرید دامنه معتبر
  • تعداد زبان‌های سایت
  • افزونه‌های وردپرسی
  • قالب‌های آماده

نتیجه

اگر شما هم به دنبال موفقیت در کسب و کار خود هستید، کسب و کار خود را به سمت دنیای وب ببرید. این را در نظر بگیرید که قیمت یک معیار اصلی برای طراحی سایت خدماتی نیست و خدماتی که از شرکت طراحی سایت دریافت می کنید خیلی مهم تر است. اگر هدف اصلی شما رقابت با افراد و رسیدن به موفقیت است از هدف اصلی خود دور نشوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت سئوسفارش سئوتماس با سئواینجا