سئو سایت وردپرسی

وقتی که تصمیم به انجام سئو سایت وردپرسی می گیرید، به بیش از 50 افزونه مختلف برمیخورید که هر کدام با توجه به فعالیتی که دارند توسط متخصص های مختلفی معرفی می شوند.

سئو سایت وردپرسی مثل مدیریت کردن آن، نسبت به انواع وب سایت های دیگر راحت تر است. البته خود مبحث سئو به دلیل پیچیده بودن و گستردگی گاها باعث ایجاد گمراهی در ذهن وبمستران تازه کار می شود. در سئو سایت وردپرسی سوالاتی از قبیل:

چرا بعد از یک ماه هنوز وب سایت من در گوگل نیست؟

چرا موتورهای جستجو مقالات وب سایت من را نمی خوانند و… بسیار زیاد پرسیده می شوند که به یک اشتباه کوچک مانند ایندکس و نوایندکس (index/noindex) بودن سایت شما مربوط می باشد.

همه سایت های سطح وب در هاست خود، یک فایل متنی به نام robot.txt و فایل دیگری به نام htaccess. دارند. این فایل ها حاوی یک سری متن بوده که دستوراتی را به ربات های موتور جستجو در مورد سایت ارائه می کنند. ایجاد تغییرات در آنها صرفا کار افراد حرفه ای است و البته خطر زیادی هم دارد. به همین دلیل، ما با کمک تنظیمات وردپرس (wordpress) و گاها بعضی افزونه ها، تغییرات لازم در آن را ایجاد می کنیم.

سئو سایت وردپرسیبهترین افزونه های مورد استفاده در سئو سایت وردپرسی چیست؟

معمولا افزونه هایی که کار سئو سایت را انجام می دهند در نسخه های مختلف با امکانات مختلف و پشتیبانی و زمانی که شخص برنامه نویس برای شما قرار می دهد داری 2 نسخه می باشند. یکی نسخه رایگان و دیگری نسخه پولی این افزونه ها که باید از سایت اصلی طراح تهیه شوند.

همچنین توجه داشته باشید که این افزونه های سئو کار شما نیستند، این افزونه ها بر اساس قوانین و فاکتورهایی که برای آن ها تعریف شده در سایت شما همانند یک دستیار سئو عمل می کنند.

برای مثال در هنگام تولید محتوا، مواردی که نیاز به بررسی و بهبود دارند را به شما می گویند اما هیچ کدام از این افزونه ها مانند گوگل قدرت تجزیه و تحلیل متن را ندارند. بخاطر همین انتظارات خیلی زیادی از این افزونه ها نداشته باشید یا انتظار نداشته باشید که فقط با نصب کردن یک افزونه دیگر همه کار های سئو سایت وردپرسی شما انجام شود.

تغییر Url برای سئو سایت وردپرسی

urlها تاثیر چشمگیری بر سئو سایت وردپرسی دارند. در حالت پیش فرض url های صفحات سایت وردپرسی شما با یک سری علائم بی معنا نام گذاری می شود. اگر مدتی است که سایت وردپرسی خود را راه اندازی کرده و قبلا ساختار url آن را تصحیح نکرده اید، احتمالا بعد از این کار تمامی صفحات قبلی شما به صفحات جدید “ریدایرکت” (منتقل) می شوند. بنابراین بعد از تغییر، مطمئن شوید که صفحات و لینک های قبلی به خوبی ریدایرکت شده و بعد از ورود به هرکدام، سایت به صورت خودکار شما را به صفحه جدید انتقال می دهد.

سمیرا حسن آبادیمشاهده نوشته ها

وقتی دست های یک پیانیست روی پیانو قرار میگیرد یک قطعه موسیقی دل نشین می سازد. مدیر محتوا هم کافی است دست به صفحه کلید شود. متن شاهکاری خلق می کند تا بر دل همگان نشیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت سئوسفارش سئوتماس با سئواینجا