سئو سایت تضمینی سئواینجا

عناوین محتوا

سئو سایت به یکی از مهم ترین عناصر اصلی دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است. برای ورود به دنیای دیجیتال و آنلاین نیاز به طراحی سایت دارید. در واقع اولین قدم و پیش نیاز تمام کارهای شما در فضای وب، طراحی سایت است. اما سئو سایت تضمینی چیست و چرا انقدر محبوب شده است؟ اگر شما هم نیازمند این هستید که برای سئو سایت کسب و کارتان نیاز به یک تضمین دارید که ریسک کار شما را کاهش دهد، سئو سایت تضمینی بهترین گزینه برای تجارت شما محسوب می شود.

سئو سایت تضمینی چیست؟

سئو سایت در واقع مجمموعه فعالیت ها و اقداماتی است که متخصصین سئو در فضای آنلاین روی سایت شما انجام می دهند و باعث می شود که سایت شما اعتبار بیشتری کسب کند و گوگل برای آن ارزش بیشتری قائل شود و در صفحه نتایج جستجو گوگل (صفحه SERP) در لینک های برتر یک تا سه نشان دهد. اگر قصد این را دارید که در کنار کسب و کار سنتی خود، بتوانید در دنیای آنلاین فروش داشته باشید و سود بیشتری عائد شما شود، برندسازی شود و همه شما را بشناسند، کاربران بیشتری به سایت شما مراجعه کنند و به مشتری دائمی و وفادار شما تبدیل شوند نیاز به سئو سایت دارید.

سئو سایت تضمینی، حالتی از سئو را نشان می دهد که شما قطعا به جایگاه موردنظرتان می رسید.

قبل از انجام هر پروژه ای، شرکت سئواینجا با کارفرما در مورد جایگاه نهایی کلمات کلیدی و کلیدواژه های انتخابی پروژه به توافق می رسد. اینکه کلمات در جایگاه لینک یک تا سه باشند، در صفجه اول باشند یا فقط لینک یک را مدنظر دارند به توافق می رسند. سئو سایت تضمینی این حالت را برای شما ایجاد می کند که کلمات مدنظرتان حتما به جایگاه تعیین شده می رسد و تیم سئو صرفا سایت شما را بهینه نکرده اند؛ بلکه جایگاه مورد نظرتان را تثبیت هم کرده اند.

سئو سایت تضمینی خیال کارفرما را راحت می کند که تمام مزایا و تاثیرات مثبت سئو سایت برای کسب و کارش رخ خواهد داد.

سئو-سایت-تضمینی

قیمت سئو سایت تضمینی چقدر است؟

اگر بین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو سایت کمی سرچ کنید، متوجه خواهید شد این شرکت ها به شما تضمین جایگاه نمی دهند. شرکت سئواینجا با سئو سایت تضمینی، رسیدن به جایگاه مورد نظر را گارانتی می کند. سئو سایت تضمنی بر اساس کلیدواژه است. شرایط سئو سایت تضمینی در شرکت سئواینجا:

  • هزینه سئو سایت تضمینی به کلیدواژه های انتخابی از سمت شما دارد.
  • مبلغ نهایی بعد از انتخاب کلیدواژه از سمت کارفرما مشخص می شود اما به صورت کلی هزینه سئو سایت تضمینی از 999 هزار تومان بابت هر کلمه شروع می شود.
  • اگر کلیدواژه های موردنظر طی مدت قرارداد به جایگاه هدف نرسد هزینه دریافت شده بابت آن کلیدواژه در کل قرارداد بدون هیچگونه قید و شرطی به کارفرما عودت داده می‌شود.
  • مدت قرارداد در سئو سایت تضمینی بین 10 تا 12 ماه می باشد.

شرایط پرداخت هزینه سئو سایت تضمینی:

طبق مبلغ نهایی اعلام شده در جدول، ابتدا 20% مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌شود و الباقی هزینه طی مدت 11 به صورت چک دریافت می‌گردد. (11 فقره چک به صورت ماهانه یا 6 فقره چک به صورت دو ماه یک بار)

سمیرا حسن آبادیمشاهده نوشته ها

وقتی دست های یک پیانیست روی پیانو قرار میگیرد یک قطعه موسیقی دل نشین می سازد. مدیر محتوا هم کافی است دست به صفحه کلید شود. متن شاهکاری خلق می کند تا بر دل همگان نشیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت سئوسفارش سئوتماس با سئواینجا